Mit tehetsz annak érdekében, hogy az online marketing csapatod robbantson a piacodon?

Mit tehetsz annak érdekében, hogy az online marketing csapatod robbantson a piacodon?

Egy autó benzin nélkül, egy bicikli pedál nélkül és sorolhatnánk még jó példákat arra, hogy milyen az, amikor egyetlen részlet hiányzik és az egész kép nem működőképes miatta.

Pont ugyanilyen fontos egy Online Marketing Agentur-nál, hogy minden egyes láncszem a helyére kerüljön annak érdekében, hogy olajozottan konvertáljon egy-egy kampány.

A blogcikkben nem stratégiáról, hanem fókuszpontokról lesz inkább szó, amiknek bármilyen marketing stratégiában jelen kell lenniük, hiszen akkor lesz működőképes a stratégia. Holisztikus gondolkodás és fenntartható növekedés a cél napjainkban, ehhez szükséges ismerned, hogy mi az amit mindenképpen tarts szem előtt online marketing vezetőként.

1. Legyen részletekbe menő tartalomgyártási terved

A promóciós terveket kezdetektől építeni kell, aminek összhangban szükséges állnia a kérdéses tartalom céljával. Fontos, hogy ez minél kifinomultabb legyen. Nem szabad túlságosan szűk spektrumon mozogni a tartalom készítésekor. Valódi hatás elérésének érdekében többféle problémára kell érzékeny pontokat felrobbantani az adott célcsoportnál. Nem szabad a hasonló tartalmakat ciklikusan megosztani, mert ez csapda lehet és a közönség fókusza elaprózódhat általa.

2. Maxold ki a tartalmad csomagolásának és közönséghez történő juttatásának lehetőségeit

Egy kiváló tartalom megírásakor már gondolni kell és a csomagolás és a bemutatás különféle módjain is. Minél több módon jelenik meg, annál nagyobb a lehetőség arra, hogy idővel felfigyeljenek a tartalomra. Ezt hívják lépcsőzetes bevezetésnek.

3. Fókuszálj a célcsoportod igényeire több szinten is

SEO szempontból fontos, hogy minél jobb és több kulcsszó legyen a tartalomban, hogy pontosan ismertek legyenek azok a szavak, amikre a célközönség keres. De emellett fontos kiemelni azt is, hogy nem csak arra kell gondolnunk, hogy mire keresnek az emberek, hanem arra is érdemes figyelni, hogy miért keresik azt. A google algoritmusa egyre fejlettebb és a rangsorolás azt is tükrözi, hogy milyen motivációval keresnek az emberek egy-egy kulcsszóra. A célcsoport szándéka alapvető fontosságú szempont a marketing szempontjából. Adat- és célcsoport kutatás és intuíció is szükséges.

4. Optimalizálj

Tartsd észben, hogy bármilyen jó terved és stratégiád is van, azon mindig lehet csiszolni és optimalizálni. Minden egyes apró lépésben ott rejlik a növekedés és a kitörés lehetősége. Fontos a folyamatos visszacsatolás arról, hogy mire klikkelnek, mi érdekli a célcsoportodat. Mikor érdekli az. Ezekből az apró részletekből áll össze a marketing hatékonyságának a lényege.

5. Legyenek a céljaid mindig flexibilisek

Megfelelő statisztikával jól lehet elemezni a célcsoport igényeit, de az optimalizáláshoz néha elengedhetetlen az is, hogy a kitűzött célokon lehessen felxibilisen igazítani. A célokat a kezdetekkor érdemes lefektetni és fontos természetesen mindig figyelembe venni. Viszont kell, hogy legyen minden marketing csapatban egy döntéshozó, aki képes a célokon is igazítani és racionalizálni az eredeti terveket, ha azoknál sokkal megfelelőbb bontakozik ki az út során. 

 

Posted on