Fényes kirakatokkal berendezett üzletek helyett...

Fényes kirakatokkal berendezett üzletek helyett...

A fényes kirakatokkal berendezett, nagy üzletek és Plázák helyett mostanában egyre inkább egy cégnek a weboldala lett a kirakata. Egyre több cég rájön arra, hogy online jelenlét nélkül szinte nem is létezik a piacon, vagy legalábbis úgy, mint egy félkarú óriás csupán. Természetesen ez a piac is folyamatosan fejlődik és érdemes profi szakemberekre bízni az elkészítését. A kis-, közép- és nagyvállalkozások számára fontos, hogy a vezetőik gondoljanak erre. Aki szeretne haladni a 21. századdal, annak nem szabad sajnálnia erre a pénzt.

Ha valaki weboldal készítésre adja a fejét, érdemes tudnia, hogyan lehet kitűnni a többi weboldal közül. Az egyedi arculattal rendelkező weboldal kitűnik és nem eltűnik. Ebben már igazi profi csapatra is lehet bízni a munkát. Ez nem csupán az arculatról szól és arról, hogyan jelenítem meg a termékeimet online felületeken és milyen áron milyen termékeket árulok a weboldalon.

A weboldalnak reszponzívnak is kell lennie, ami azt jelenti, hogy akár telefonról, akár tabletről, vagy számítógépről jutnak fel az érdeklődők az oldalamra, mindegyik felületen olvashatónak és élvezhetőnek kell lennie. Fontos információ, hogy a jelenkor fogyasztója nem időz sokat az oldalon, ha az olvashatatlan, vagy élvezhetetlen. Az élmény növelése érdekében a sorok hossza, a betűtípus is fontos pont lehet egy weboldal elkészítésénél.

Természetesen ennek megvan a maga pszichológiája, hogyan kommunikáljuk magunkat, termékünket és szolgáltatásainkat a weblapon, annak érdekében a vevőinket érzelmeik alapján minél több klikkelésre – ezáltal elköteleződésre – serkentsük az oldalunkon.

SEO barátnak is kell lennie egy weboldalnak. Ez azt jelenti, hogy lehetőség szerint tiszta oldalakkal és minél kevesebb aloldallal lássuk el a weboldalt. Fontos, hogy milyen méretű képeket teszünk fel rá, ezáltal mennyire gyors az oldal. Legyen mindenképpen saját tartalommal feltöltve és minél több online felülettel összekapcsolva. Ezt keresőoptimalizálásnak is nevezik. A google és a facebook is segít abban, hogy megmutassa mik azok a kulcsszavak, amikre a legtöbb ember kattint az adott témámban. Érdemes ezzel is haladni a szöveges tartalmak kialakítása során. A végeredmény az lehet, hogy a google kereső minél jobb helyen jeleníti meg a weboldalt egy adott szóra való keresésnél.

Itt érkezünk el oda, hogy az sem mindegy, hogy a social-médiával hogyan kötöm össze a weboldalt. Milyen marketing kampányokat tervezek, és azokat milyen úgynevezett plug-in-ek támogatják. Ha online értékesítést is szeretnék, ahhoz webshopot is ki kell alakítani. A webshophoz érdemes számlázórendszert és online fizetőkaput is rendelni. Vagy léteznek már online webshop terek, ahová az én weboldalamon lévő terméket tudom összekapcsolni és akkor a számlázással, az adatvédelemmel és a fizetőkapu szolgáltatással azt a webshop „teret” üzemeltető céget bízom meg.

A lényeg, hogy annyira sokoldalú, és összefüggő rendszer a weboldal készítés, hogy érdemes mindenképpen profi csapatra és szakemberre bízni, mert idővel meghozza az árát.

Posted on