HR KONFERENCIÁK - INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - TELEFON-SERVICE

HR KONFERENCIÁK - INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - TELEFON-SERVICE

A HR konferenciák nagyszerű helyek a kapcsolatépítésre, az iparágakon belüli újítások megismerésére és továbbképzésekre. Napjainkban rengeteg konferenciát szerveznek a világban, sok rendezvény bukkan fel a konferencia piacán napról-napra. A felelős szakembernek nehéz lehet eldönteni, hogy melyik az, amelyikbe tényleg megéri belefektetni az időt és a pénzt. Melyek azok a témák, amelyek tényleg foglalkoztatják a HR piacot? Melyek azok a világtrendek, melyeket nemzeti szinteken is érdemes figyelembe venni és az egyes iparágakra is konvertálni? Cikkünkben ezekkel a témákkal foglalkozunk a nemzetközi HR konferenciák honlapjáról összegyűjtött kutatásaink alapján.

2019-ben Európában kilenc top konferenciát tart számon a szakma. Manchesterben, Londonban, Bécsben, Párizsban és Amszterdamban kerülnek megrendezésre ezek a neves események. Amszterdam négy HR top konferenciának is otthont ad. Londonban pedig kettő ilyen rendezvényre számíthatnak az érdeklődők.

A munkavállalók attitűdje igen sokat változik az új generációk belépésével egyre inkább fókuszba kerül a munkát keresők részéről az elégedettségi faktor mértéke. A HR szakembereknek egyre inkább égető kérdés ezzel a ténnyel is foglalkozni.  A technológia inspirált fejlődés dinamikus térnyerése is megváltoztatta a HR szakma fókuszpontjait. Mindegyik konferencia közös pontja az igazi nehézségek és kihívások terén ez a két trend, hiszen munka jövője a munkavállalók attitűdjéhez és a technológiai változásokhoz kapcsolható alkalmazkodáson múlik.

Nemzetközi színtéren több innovatív megoldás is létezik már, amely ezeket a területeket ötvözik. Ilyen például a virtuális munkakörnyezeti lehetőségek és megoldások ötvözése. A mobilitás és az online jelenlét igénye elhozta azokat a céges megoldásokat, amikor már nem szükséges irodát sem bérelni. Vagy a telefonos titkárság, atelefon-service egy újfajta innovatív megoldás a HR trendek igényeihez igazodva. A telefon-service szolgáltatás a titkárság cégen kívüli kiszervezését teszi lehetővé. Lehet csupán chatbot szolgáltatás, mely során bizonyos ügyfélkör kérdéseire softver válaszol. Ez a szoftver folyamatosan fejleszthető, az ügyféligények alapján. Lehet ez a fajta innovatív kiszervezés telefonos, call-center szolgáltatás, vagy akár teljes titkári funkció is. Virtuális asszisztencia szolgáltatást is nyújtanak általában ezek a telefon-service-t ellátó cégek. Ezeket a szolgáltatásokat egyszerre akár több cég részére is elláthatja egy szakember. A virtuális asszisztens akár egy irodában, de akár home-office-ban, a saját otthonából is végezheti a munkáját. A feladatkörök nem sokat változtak, hiszen az e-mailek nyomon követése, határidő-menedzsement, gépelési- és speciális virtuális asszisztensi feladatokat delegálják az online térbe. Az innovatív technológiai háttér ehhez már teljes mértékben megfelelő háttérbázist biztosít. Ez a virtuális asszisztens részére biztosítja az otthonában történő munkavégzést. Ez a HR trendeknek megfelelően emeli a munkavállalók elégedettségi faktorát. Ezen az online technológiai bázison alapulva a cégek elégedettsége is nő. Az ügyfeleknek pedig 7/24 jelenlét biztosítható. 

Posted on