2019-es tavaszi nemzetközi fitnesz kiállítás és a jó öreg motiváció, amiért olyan sikeres

2019-es tavaszi nemzetközi fitnesz kiállítás és a jó öreg motiváció, amiért olyan sikeres

Most április elején kerül megrendezésre az év egyik kiemelkedő nemzetközi sport rendezvénye és kiállítása Cologne-ban FIBO elnevezéssel. Ezen a rendezvényen 9 csarnokban, hatalmas területen, több száz sportkiállító vesz részt. A kiállításon résztvevő cégek felvonultatják a világ legkiemelkedőbb fitneszhez kapcsolható ágazatait. A kiállításra látogató vendégek rengeteg program közül választhatnak. A programok témái többek között a fiziológiával-,  egészség menedzsmenttel-,  csoportos és aqua fitnesszel- , erőnléttel-, táplálékkiegészítőkkel-, wellness és szépségiparral-, kardió- és erősítő szakterületekkel kapcsolatosak. Ezeken a rendezvényeken és az innovatív programokon regisztrációt követően vehetnek részt a négynapos rendezvény során azok, akik kifizették a 85 euróba kerülő jegyüket.

A kiállításra érkező szakemberek motivációja az, hogy megismerjék a legújabb trendeket és innovatív területeket a saját szakterületükön belül fejlődjenek. Teszik ezt annak érdekében, hogy a fogyasztóiknak a legmodernebb programokkal, gépekkel és tanácsokkal tudjanak szolgáltatni.  A kiállításon bemutatásra kerülnek az iparág egyes területein belül kiemelkedő eredményeket elért kutatások. A wellness és szépségipar mellett az étrendkiegészítők és a fitneszgépek területén is komoly kutatások láttak napvilágot az érdekelt cégek és szervezetek munkája során. A kiállításon öt kategóriában különdíjra is lehet nevezni innovatív megoldásokat. Az öt kategória a  digitális fitnesz, az egészség és prevenció, az életstílus és egyensúly, az előadóművészet és a start up területek.

Bármilyen erős az innovációs alapja az ipar ezen területének, a befektetések és a hozamok is magasak, mégis az egész ipart az a régi motiváció hajtja, hogy az emberek egészségesek és szépek szeretnének lenni. Hatalmas pénzeket mozgat meg a szépség és wellness ipar. A legújabb trendeknek mégis ugyanaz az alapkérdése a fogyasztói társadalom legnagyobb körében, mégpedig hogyan lehet lefogyni. A társadalom nagyobb százaléka túlsúlyos a 21. században. Ezzel szemben a szép forma, az egészséges megjelenés, az énmárka (a selfbrand) világában egyre inkább eladható termékké válik. Így érthető, hogy az egészségtudatosság és ökosikk világában egyre több pénzt fektetnek az emberek az ipar ezen területébe.

Az innováció, befektetések, kutatások és fejlesztések ellenére a képlet még mindig ugyanaz, fogyni akkor lehet, ha rászánod az időt és belefekteted a munkát az edzésbe. Legtöbbször elég, ha a futópadba fekteted a pénzed, felveszed a melegítődet, beütemezed a naptáradba és futsz. A futópadok lehetnek innovatívak és összekötheted őket a mai világban már a legújabb kütyükkel, ami méri az aktivitásodat, a kalóriádat, amit elégettél az edzés közben. Edzhetsz az otthonod kényelmében, edzőteremben vagy kiállításon, bármilyen típusú edzéshez a saját fizikai képességedhez igazítva. A lényeg bármilyen innovatív kiállítás csupán arra a motivációra tud alapozni, hogy a kalóriák égjenek a fizikai erőnlét növekedjen. A legfontosabb a rendszeres használat, hiszen az segíthet csak a fogyásban, különösen, ha kiegyensúlyozott étrenddel kombináljuk. Ez az a pont ahonnan nem tud elmozdulni semelyik innovatív kutatás sem, a fitnesz alfája és omegája.

Posted on